رویدادها آرشیو خبر ها
محرومیت 4 ساله در انتظار پوگبا

محرومیت 4 ساله در انتظار پوگبا

دادستانی مبارزه با دوپینگ در ایتالیا پس از تست دوپینگ ناموفق پل پوگبا در ماه آگوست مراحل خود را به پایان رسانده و اکنون خواهان محرومیت 4 ساله برای هافبک یوونتوس است.

 

این بازیکن فرانسوی پس از پیروزی 3‐0 یوونتوس مقابل اودینزه در سری آ در پایان آگوست در تست دوپینگ رد شد. در آزمایش اولیه و متعاقب آن، پوگبا رگه هایی از DHEA را در سیستم خود داشت، ماده ای که در سری آ ممنوع است.

 

حداکثر چهار سال محکومیت در صورت عدم توافق از طرف پوگبا، مجازات خواهد بود.

 

چندین رسانه انتظار دارند پوگبا در مقابل دادگاه ملی ضد دوپینگ محاکمه شود. او از زمان اعلام نتایج آزمایش اولیه دوپینگ به طور موقت از فعالیت محروم شده است.

 

این بازیکن 30 ساله در این فصل در دو بازی سری آ برای یووه تنها 52 دقیقه بازی کرده است. پوگبا اگرچه روی نیمکت بود، اما در بازی مقابل اودینزه حضور نداشت و پس از آن تست DHEA مثبت اعلام شد. قرارداد او که مبلغ سالانه 8 میلیون یورو خالص او را قبل از محرومیت به ارمغان می آورد، تا تابستان 2026 اعتبار دارد. با این حال، طبق TMW، پوگبا در طول محرومیت خود سالانه 42000 یورو حقوق دریافت می کند. اگر پوگبا به مدت چهار سال محروم شود، TMW و چندین رسانه دیگر گزارش می دهند که یووه می تواند به دنبال فسخ یک طرفه قرارداد باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: